Commerce strategy

We stellen gezamenlijk een concreet strategisch plan op, inclusief tijdspad en financieel plaatje. We waarborgen de stategie voor de lange, middelange en korte termijn. Ook na het bouwen en implementeren van uw commerce oplossing blijven wij graag betrokken.

Het bepalen van een sterke commerce strategy heeft onder andere betrekking op techniek, logistiek, finance en personeel. Wij kunnen je hier bij begeleiden en adviseren. Verschillende strategische sessies behoren tot de mogelijkheden.

ROADMAP SESSIES

Via een roadmap sessie wordt een gezamenlijk plan opgesteld voor de korte, midden en lange termijn. Alle relevante commerce vraagstukken komen aan bod. Gezamenlijk wordt gekeken naar hoe de performance, conversie en gebruiksvriendelijkheid van het platform verhoogd kunnen worden. Uiteindelijk wordt er een document opgesteld met concrete doelen waar naar toe gewerkt zal worden.

ROI EN TCO BEREKENINGEN

Voor het draaien van een webshop moeten ook kosten worden gemaakt. “Wat kost mijn webshop mij eigenlijk?” of  “Hoe lang duurt het voordat ik de kosten terug verdien?” zijn hele relevante vragen die wij graag beantwoorden. Itonomy helpt met het in kaart brengen van de kosten en bijbehorende componenten van de Ecommerce omgeving. Middels een ‘Return On Investment’ (ROI) en ‘Total Cost of Ownership’ (TCO) berekening wordt inzichtelijk gepresenteerd wat de kosten van het systeem zijn en hoe rendabel deze is.

FUNCTIONAL MAPPING WEBSHOP

Een webshop is een systeem bestaande uit vele functionaliteiten. In een functional mapping sessie kan worden bepaald welke van deze functionaliteiten wenselijk zijn aan zowel de voorkant als de achterkant van de webshop. De functies worden inzichtelijk in kaart gebracht en de mogelijkheden die ze brengen worden verkend. Hierin worden ook mogelijke (proces) optimalisaties meegenomen.