Event: E-commerce in 2030
Ontdek de trends, technologieën en strategieën die e-commerce in 2030 zullen domineren. Tijdens het event dat wij op 5 september organiseren, delen experts van Adobe, CM.com en Itonomy hun inzichten over de klantreis van de toekomst. Leer hoe je snel kunt inspelen op veranderingen in de markt en je klantreis kunt personaliseren met de nieuwste technologieën.
Ben jij voorbereid op de frictieloze klantreis?
Ontdek hoe je succesvol kunt blijven in het veranderende e-commerce landschap. Met de opkomst van AI-assistenten verloopt de gehele interactie tussen klant en platform zonder menselijke tussenkomst. Deze slimme assistenten segmenteren het aanbod, tonen prijsvergelijkingen met andere aanbieders, kennen persoonlijke voorkeuren van klanten en beoordelen kwaliteit en duurzaamheid. Het resultaat? Een naadloze en gepersonaliseerde ervaring voor de gebruiker, waarbij on- en offline perfect met elkaar geïntegreerd zijn.
Als serieuze e-commerce speler kun je hierin niet achterblijven. We inspireren je met concrete praktijkvoorbeelden en waardevolle inzichten van experts uit de sector, waaronder Rutger de Ruiter (Head of Product bij CM.com) met een case over de wereldberoemde Dutch Grand Prix, Vitor Gabriel (Solutions Consultant bij Adobe) en Ben van Steenbergen (Managing partner en e-commerce strateeg bij Itonomy). Deze experts delen hun visie op de toekomst van e-commerce, met concrete tips en adviezen zodat je de eerste stappen kunt zetten in de toekomstige klantreis van je eigen organisatie.
Netwerken met vakgenoten
Wij organiseren het evenement op het imposante hoofdkantoor van CM.com. Na afloop van de presentaties nodigen we je uit voor een netwerkborrel, waarbij je kunt spreken met vakgenoten over de toekomst van e-commerce.
Tijdens dit evenement bundelen wij de krachten met onze partners CM.com en Adobe. Wij bieden na afloop van de presentaties graag gelegenheid om een 1:1 gesprek aan te gaan met onze experts.
Belangrijkste Take Aways
- De klantreis van nu naar 2030
Experts van Adobe, CM.com en Itonomy delen hun inzichten over de klantreis van de toekomst. Leer hoe je snel kunt inspelen op veranderingen in de markt en je klantreis kunt personaliseren met de nieuwste technologieën. - Stel je ideale landschap samen
Wat kunnen platforms vandaag al voor je betekenen en hoe kun je meegroeien met de behoeften van morgen? - Hoe zet ik technologie om in resultaat?
Aan de hand van aansprekende cases zie je hoe de kracht van samenwerking en innovatie tot zeer succesvolle resultaten heeft geleid.
Programma
- 13:30 uur Ontvangst
- 14:00 uur Opening
- 14:20 uur Trends en technologieën: de Toekomst van Interactie – Itonomy
- 14:50 uur Vereenvoudig je e-commerce en creëer razendsnelle, indrukwekkende ervaringen – Adobe
- 15.30 uur Pauze
- 16:00 uur Wat kan e-commerce leren van de Dutch Grand Prix? – CM.com
- 16:15 uur Hoe bouw je de ultieme klantreis van de toekomst? – CM.com
- 17:00 Netwerkborrel
- 18:00 Einde
*Dit evenement wordt georganiseerd voor een selecte groep genodigden en is uitgesloten voor tech vendors en agencies.