Creëer een krachtigere online ervaring

Wil je je marketinginspanningen naar een hoger niveau tillen en betere resultaten behalen? Leer tijdens ons evenement op 28 september 2023 hoe je de nieuwste trends, technieken en tools kunt inzetten om een krachtigere online ervaring te creëren.

Waardevolle inzichten van experts

Ontdek hoe eenvoudige strategieën aanzienlijke conversieverbeteringen kunnen opleveren en de klantervaring verbeteren. We inspireren je met concrete praktijkvoorbeelden en waardevolle inzichten van experts uit de sector, waaronder Olivia Devuyst (Marketing & E-commerce Manager van E5 Mode)Rogier Souverein (Technical Lead & Dataspecialist Klantreizen bij PGGM) en Marc Meewis (Principle Solution Consultant bij Adobe). Deze experts delen de opmerkelijke resultaten die zij hebben behaald met hun eigen marketingcampagnes, zodat je meteen in staat zal zijn om een tastbare impact te maken op de resultaten van je organisatie.

Netwerken met vakgenoten op een bijzondere locatie

Wij organiseren het evenement in de natuurrijke omgeving van het Boshuys in Best. Na afloop van de presentaties nodigen we je uit voor een culinaire BBQ op het prettige overkapte terras van onze exclusieve locatie ”t Buitenhuys’. Hier is uitgebreide gelegenheid om te spreken met de genodigde vakgenoten.

Tijdens dit evenement bundelen wij de krachten met onze partners IDA en PHPro. Wij bieden na afloop van de presentaties graag gelegenheid om een 1:1 gesprek in te plannen met onze experts. Hierin kun je dieper ingaan op het combineren van commerce en marketing automation om je klantbeleving te verbeteren.

Belangrijkste Take Aways

  • Concrete strategieën voor het verbeteren van jouw klantbeleving;
  • Inzicht in het maximale gebruik van je huidige marketing- en automatiseringstools;
  • Klanten een consistente ervaring bieden via al je marketingkanalen;
  • Praktische tips en voorbeelden van ervaren professionals om je eigen marketinginspanningen te verbeteren;
  • Specifieke actiestappen om de klantbeleving te verbeteren en je marketingcampagnes te optimaliseren.

Programma

  • 14:00 Ontvangst
  • 14:30 Welkomstwoord
  • 14:45 Lancering van een nieuw concept
  • 15:00 Demonstratie over journey orchestration – het afstemmen van individuele trajecten op elke klant op basis van hun eerdere gedrag en voorkeuren – en de kracht van een CDP (Customer Data Platform)
  • 15:45 Pauze
  • 16:15 Panelgesprek met Olivia Devuyst van e5 Mode en Rogier Souverein van PGGM over hun inzet op customer experience en de behaalde resultaten
  • 17:15 Gelegenheid voor vragen en interactie
  • 17:45 Afsluiting
  • 18:00 BBQ & netwerken

*Dit evenement wordt georganiseerd voor een selecte groep genodigden en is uitgesloten voor tech vendors en agencies.

Schrijf je in!

Wil je je resultaten verbeteren door middel van Experience-Driven Marketing Automation? Schrijf je dan vóór 25 september 2023 – eventueel samen met je collega – in voor ons evenement op 28 september!

Bestel je gratis ticket